walaubagaimanapun

tiap tiap hari ada ada sahaja drama dek politik messia. ni lambat laun ni pasal si mahathir tuh, asik asik komen kritik kat pak lah. apaaaaa sajeerrr lah sidituh dah melalat.dah tak ketuai negeri, duduk diam satu korner sua lah. nak act hero apasal. kesian aku tengok si pak lah tuh asik kenaa tikaaaaaaaaaaam jer. apa dia patut buat jek? zaman pak lah ni lain sama zaman ko tuh. dulu boleh dikirakan senang lah, orang semua boleh dibodoh bodohkan oleh pihak media massa, skarang mana boleh lagi. susah nak dapatkan sokongon mutlak, kecuali kalau 66.6 peratus orang kat sana tuh takut macam kambing biri biri macam kat singa pura pura.

jadi walaubagaimanapun teruk si bn tuh kalah, mesti dilihat bukan semuanya kesalahan pak lah. cuba ko tengok tuh seteru utama ko si samy velu. bukan salah pak lah kan dia kalah. apa kata ko tengok tuh banyak yang eksko eksko jawatankuasa yang kalah tuh banyak dari zaman yang lalu?

malau tau cik mahathir tengokkan komentar kamu ni bidaskan ketua negeri di depan khalayak orang ramai. apasalah orang orang melayu ni suka sangat jatuhkan martabat kaum sendiri. dari dulu sampai sekarang tak ubah ubah. salah sikit kena kritik, maju sikit nak bermegahan sampai ke langit.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s