karpet rayer

hari tuh si ibu ngah tengok drama kat suria, gue terdengar diaorang dah start main lagu rayer.

eh makcik melalot! puasa belum lagi kot, dah start mein rayer raver dah? cam tuh gua pun tak mau ketinggalan lah kan. melayu dah up skits, so kena cepat cepat dekor-rate roma lawa lawa.

jadi ni tahun gue nak up satu standard lagi. tak nak letak xbox lah, wii lah, psp lah tuh sumer dah kommon. jadi gua nak letak ni bend, bentangkan kat tengah tengah ruang tamu.

link

biar makcik makcik k.p.o datang tengok tuh benda tercekik diaorang nyer kueh tart sampai ketiak baju kebaya ketat diaorang meleleh ngan peluh. dayum!

tapi tetap tak boleh fight wak wak kat tempat kejo gue. bilik tempat rokok dah lah back to the future tahun 1985 nye style ngan sticker sticker kat dinding, lokap dan mana mana lagi yang boleh ditampal. hari tuh diarang ngah bebual,

dollah: wah kasut baru wak! kencang sey!

wak dol: eh biasalah. aku ada 20 pasang kasut kat rumah. dobermain aku pun ada.

dollah: eleh apa yang nak dibanggakan. kasut sampai 20 pasang tapi stokin cuma ada dua ajer.

gua favret wak wak ngan abang abang lobangs ni. melayu 110 peratus originals!

Leave a Reply

