gwen kawins!

adoi penat kot itu hujung minggu yang lehpas. dari jomat ke ahad gi gwen nya kawin kot. akhirnya setelah nak dekat satu dekad diaorang diijabkabulkan. yahoo! dah tak yah gue temankan hang gi swimming pool lagi kot. 🙂

gue tak tau apo nak tulis tulis, jadi gue letak ajo loh gambo gambo yang dipetik. harap enjoi.














































































gua dah gib up ngan itu flickr. itu flickr memang betui nye blardy mangkuk mau rampas orang punya duit lah untuk letak lagi gambar. kalau sapa sapa yang tau mana site lebih best letak gambar ni sumer, bilangkan lah oik.

ok dah tuh ajer.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s