gemilang lang lang

najib ali nye rancangan gemilang memang strike to the chord lah. walahpun dia nye cameraman out of tune, dia nye jalan dia ada sikit songeh, tapi tak per. dia nye konsep gua bleh caya sama dia. eh tapi sebenarnya, apa rancangan dia bikin sarip sokong sratush peratush. pasal si najib nih walaupun orang slalu cakap dia ada sikit sot dot, tapi orang tak mau fikir lebih lebar apa yang dia nak tujukan. skarang kan banyak muda mudi nih dah malas nak bermelayu kan, pasal tak cool per. nak cakap melayu pun takut takut sebab diaorang cakap kekok lah, itu lah ini lah. apa nih?? agama bleh tukar, fesyen bleh tukar, mood pun bleh tukar, tapi lu nyah darah melayu tak tukar beb. jadi gua ups kat lu ah najib. lepas itu 80an gerek, ni gemilang lagi satu dalam lu nyah koleksi. entah apa plak lu mau bikin lepas nih.

ah hari tuh gua cakap ngan si dr. ain, dia bilang gua nyah favrite abang sweden nak datang oi! sapa lagi kalau tak abang lekman!

dia nak datang kang itu bulan januari! best lah, lepas muse trus lekman. gua tak kenal sapa itu isman, tapi kalau lu baca nih, gua nak enjot enjot kat ko. :>

ah apa lagi? oh gua dah start jogging balik, rokok dah downgrade ke itu malbolo lights sama gua rejek itu air traffik pasal takut kalau buat salah kena masuk jel.

dah tu ajer. :>

Leave a Reply

