now that’s a man. sort of.

someone should extract his brain and preserve it as a national monument.

//

itu negeri inggeris ada sikit koyak tau. adake patut takde apa apa bukti tertentu diaorang boleh tahan suspek macam gitu ajer.

abis tuh kan, kalau cik dol bawak plastic beg camni camner eh.

boleh kena tangkap tak? bukan boleh main sembarang sembarang skarang nih. sebut sajer bom boleh dikenakan label pengganas. kesian bangsa yang cakap hello diaorang kena cakap ‘bom dia’. agaknye camner eh.

Friend A to Friend B : Bom dia!
Police/Mrt staff who looks dazed/no brainer civil servant: ‘ARREST HIM!’

ataupun jikalau cik dol pakai baju t tapi dia nye motif dia macam nih.


imej dari sidini.

haiz, boleh fikiran tau hidup sekarang. cakap sikit pasal isu perkauman kena masuk jel, tapi diaorang boss boss yang hanya nak pilih pekerja bangsa diaorang tak dibuat apa apa.

apa nak jadi nih.

Advertisements

One thought on “now that’s a man. sort of.

  1. itulah kan, orang cakap: cakap tak serupa bikin. macamana banyak orang dia dorang sue pun, masyarakat kita pun di tindas jugak. talk no action one.

    dato

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s