111925752964443052

saban hari makin malam
duduk disini, kertas berendam
otak mati dah tak boleh berenggam
program asik tak jalan lalu kena godam

gua heran kat diaorang programmers
otak lincah, idea asik menimba
macam mana ntah diaorang agaknya
boleh code macam setan maharajalela

masih sekarang aku tengok
ini skrin makin mengantok
leave application module aku kutuk
padahal finance report belum dirujuk

abih lepas tu aku tengok kursus
fuh, macam2 degree yang ada diurus
yang mana satu pilihan aku remus
kalau boleh, fuh semua nak dicetus

so now dah nak pukul 5
aku masih tak boleh terima
nak upgrade diri blajar lagi komputer
ataupun jadi mat bisnes yang berbahaya?

4 thoughts on “111925752964443052

Leave a Reply

