mat sleng tak tau.

nak cakap bodoh tu, tak boleh pasal diaorangnye pendidikan lagi tinggi dari saya. nak cakap slenger tu pun tak boleh, pasal saya ni lebih slenger. tapi kalaulah dah berbelanja 17 juta dolar takkan peta lokasi pun tak bleh letak kat lelaman sendiri.

saya dahlah kena pegi taman warisan ni minggu, abih dengan dol nya, tak tau mana lokasi sebenarnya. jadi dengan bersemangat lah saya pegi ke lelaman mereka. cuma apa yang saya dapat ialah ni ajer.

sultan gate? the gate dulu saya tau ah ada. sultan gate kat mana? ada pagar nama dia sultan?

“cik, pagar sultan katner?”

“tuuuuuuuuuuuuuuuu…kat sana tuuuuu.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s