shutterraya

hello kawan kawan!

hari ini abang dol nak berkongsi sama kawan kawan gambar abg dol semasa beraya.

(yeay!)

bermula dengan ini..(terdengar suara sudirman)

ah itulah cik bahrum sama cik ramlah ram. tukang bikin nasi beriyani jagong sama kuih muih.

di rumah abg dol ni sering ada dua budak kecik berlari sana sini. kadang-kadang buatkan abg dol bikin darah up. dipersilakan…

diaorang masih tak puas, jadi kat tangga pun diaorang nak amik gambar.

ah, selalunya pabila tetamu datang ke rumah, abg dol slalu sembunyi dalam bilik. tetapi kadang2 abg dol kluar jugak pasal dipaksa. jadi pada suatu hari pabila abg dol kluar, dipetiklah beberapa gambar.



ahh..lepas tuh, pada hari sebelumnya, ada sekumpulan anggota kumpulan membenteras halaman ini. berikut adalah seberapa yang dapat dikhaskan.



dan yang last,

zapppppp.

dah tu ajer. bye.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s