“Aahhhhhhh-zuuuu-raaaaaa!”

maccow.

tersedak sikit badan nih skarang. camner tak, ni pasal baru habis tengok itu citer Azura.

fuh, i tell you, itu jamal abdillah is the bomb bro!

camner tak, dia nye lakonon sungguh itu o.t.t. dialog dia fuhlamak…dilemakkan ngan emosi yang tak kenal pasti. emo dia…fulamak…tiada bandingannya.

kalaulah prinsip hidup aku macam dia. ntah kemana keparat agaknyer aku pergi.

“Aku bahagia – bahagia, kerna aku ada azura dan musik.”

itu dialog kalau pm lee dengar mesti terbegik biji kuaci.

bih ada ni satu babak, si zek sama azura dah dalam bilik. dua dua baring jauh jauh. last last si zek roll kaper ke arah azura. fuhlamak, itu azura tengok si zek rolling mesti steam kebabai. camner tak, babak kemudian trus doktor bilang azura dah mengandung. lincah kodok trus.

tapi lepas tengok ni cerita, gua dah ada inspirasi ah. nak cari jaket zek. yang ada cap marlboro kat dada dia. baru boleh “zappppppppppppppppppppppp”.

selain dari lakonan dia, ni citer dia nyah lagu gua bilang lu klasik giler. ini lagu kena afal habis habisan, jadi kalau nak jam kat bangunan runtuh baru ada kick.

Judul lagu: Azura
Penyanyi: Jamal Abdillah

Azura…
Ada sinar di matamu
Lembut hatimu mesranya… sayang

Azura…
Senyummu ku terbayang
Tanpa mu ku sepi… rindu

Azura…
Kaulah sinar hidupku
Yang mengalirkan cinta
Di dalam jiwaku

Azura…
Kaulah sinar hidupku
Moga takdir menyatukan
Cinta kau dan aku
Azura…

ok lah skarang kita berpisah. oh yea, skaarang aku macam nak tukar nama ah. dari sarip kepada zakaria bin putih alias zek.

sekian.

One thought on ““Aahhhhhhh-zuuuu-raaaaaa!”

  1. hey!! haha… memang benar.. jamal abdillah boLe lakon jgk.. suare die da la power.. tambah lagik muke nye yg handsome tu..!! whoo… pasti ramai yg meminati die kn… salute sama jamal..!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s