goodfella rockerfella

hi.

gua dari dulu suka tengok citer wayang yang ada mafia mafia. entah apasal gua suka. mungkin gaya diaorang ada klass. mungkin stail diaorang ada mutu. ataupun mungkin cara diaorang kerja ada keunggulan.

eh dah macam iklan rokok.

ataupun mungkin pasal banyak citer citer ni ada gua nye favrit nye pelakon.

sapa lagi kalo bukan robert de niro.

jadi smalam sedang jalan jalan dengan si (ehem ehem) mam, gua pun belilah ini citer..

entah apasal gua trus kemaruk beli tuh benda. macam dah kena sawan agaknya. padahal dah berkali tengok tuh benda. mungkin agaknya dalam hati nak bukak koleksi wayang kat rumah gua.

ataupun sebaliknya.

gua pun nyaris2 beli godfather II. tapi gua tak berhajat untuk sementara waktu nih.

nak tau apasal?

pasal itu filem filem yang diarah oleh francis ford coppola semer panjang2 giler. tengok sampai pantat bleh kempis, mata bleh jong jeng, buah sampai leper. itu citer apocolypse now gua tengok, lepas habis citer tuh gua sampai amok patah patahkan pensil. mindfucked betol sidituh ah.

oh yea, lu orang pasti dah tengok itu prebiu batman begins. sesiapa yang tak tau sapa si wira tuh, nama dia ialah christian bale.

christian who?

ah, sidini lah yang peragakan citer shaft, american psycho dan yang akan datang itu citer the machinist.

oh! oh! coffee and cigarettes akan ditayangkan minggu hadapan! yeay!

apa lagi eh?

oh, gua suka ni benda jugak.

dah tu ajer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s