baybullshite

smalam gua gi baybeats.
 
jikalau anda memberi keprihatinan terhadap gua nya ulasan sikit hari yang lalu, lu pasti tau yang gua ni tak favret nak gi sana.
 
nak tau apasal?
 
pasal ini temasya sering diperpolori oleh masyarakat yang boleh ditemakan sebagai – “Eksen Cool Giler”.
 
nak tau mengapa?
 
pasal sebahagian besar daripada pengunjung ni sumer tak tau satu benda hal pun pasal lagu lagu yang dipersembahkan oleh ahli kugiran tu sumer. tapi pabila mereka pun bermula meluahkan irama mereka, yang datang menyaksikan pun bermula syiok sendiri.
 
lebih lebihan pula ramai yang kesana pun nak menegakkan fesyen kontemporari mereka. ye lah kan malam muda mudi. jadi kalau nak keluar kena lebih stail sikit. pasal sana banyak orang yang boleh saksikan.

gua rasa ini temasya adalah temasya untuk memperagakan diri sendiri.
 
yang masalahnya, gua pun telah menjadi salah seorang dari mereka – the elusive pretentious mat rawker.
 
ok disebabkan gua nye feeling macam gituh, apa kata kita semua tonton prebiu ataupun trailer filem filem yang akan dilayarkan di pawagam tidak lama lagi.
 
(yes kakak tetek, i like to showcase these trailers waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay before anything else, pasal i kan suka ‘show off’, you! better to rave it now before The Mass noticed it. :>)
 
1. Sky Captain
2. The Bourne Supremacy
3. Saw 
4. A Dirty Shame
 
ohhh..it feels good to be pretentious……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s