Zaman Kacang

hai apa kabar korang?

gua disini ada pesanan kepada lu orang
lain kali kan bila nak tengok wayang
kalo boleh lah, nauuzubilah, janganlah makan kacang
pasal kalo tak nanti jatuh, lepas tu paiseh macam kulit bawang
tapi kalo jatuh korang cuba bertenang
try step kool macam si ujang

ah ada lagi gua nya pesanan kat korang
ini pesanan baik untuk berjiwang
pakailah topi kalo nak tengok wayang
kalo tak nanti rambut leper macam tarzan kena main ngan cheetah yang miang
lepas tu kan berhati2 lah bila ke tandas ngan beruang beruang
lebih lebih lagi beruang yang otak hilang
terpekik terlolong bila ngah buang
lepas tu ketawa kat papan tanda yang tertera “Akan Datang”
lepas tu bila ngah tunggu bas time nak pulang
tengok pompuan pompuan yang suka pakai baju yang jarang
padahal dari blakang
nampak jambu sial macam lana lang
ntah dari depan baik tak dia nye barang

oh sebelum gua berulang
gua respek kepada mereka yang bet greece menang
yang kalah tuh janganlah mengamuk macam nak gi perang
yang menang tu janganlah gi joli ke tanjung pinang
pasal kalo tak isi borang
kena rembat nanti hang

ok lah sampai disinilah cerita abang
ingatlah ni pesanan terutama skali kepada bujang trang tang tang
oh dan tidak lupa juga kepada abang abang lobang

ok gua mau blah skarang..

+++

dr octpussy parked mj’s hairy osborne.
no wonder he lost his nuts.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s