fragile – handle with care

ok.

satu pengajaran dari semalam.

kalu nak angkat benda shisha tuh, angkat bayek bayek, kalu tak tercabut tuh benda.

maccow malu giler sak…

oh itu karpet diperbuat daripada bulu kambing eh bang? kambing apa agaknye eh. abang smalam tension bila tengok tu benda terjatuh, bukan arang yang dia nak bersihkan dulu tapi karpet yang dia selidik dahulu.

oh pagi tadi ibunda kejutkan gua.

“eh nah ko ada kad undangan. bila masa ko berkenalan ngan minah batu pahat?”

apa lagi gua pun buka ah itu surat. ngan tahi mata masih berkeliaran, gua pun membaca. oh dari cik doktor rupernyer. yang frustnyer, hari yang dia akan disandingi bertembung ngan hari kerja gue. apalah nasib gue. kalu ada apa apa plan nak gi berjumpa ngan beliau, mesti kena bertembung ngan hari kerja gue.

jadi gue rasa tak dapat ler pergi.

chet.

One thought on “fragile – handle with care

Leave a Reply

