pantun sabtu

satu dua tiga empat
lima enam tujuh lapan
hari sabtu hari mampat
tapi ntah asal gua tak berjalan

gua lengsuri orang nye lelaman
nak tengok orang nyer pengalaman
ntah asal gua saksikan
makin banyak pompuan bayeekkk bikin blog untuk santapan

fuh memang bayekk gua perhatikan
tengok gambar macam nak makan
tapi apakandaya akan harapan
sumer dah ada mambang lah, dah tak ada chan

ada sidini budak tv
blog dia gua slalu pegi
muka dan badan bayekk tak disyak lagi
tapi alamak besok dia dah berlaki

jadi gua pun rilek lagi
nak kluar ni kejap lagi
nak jumpa si sewel kat woodlands mrt
alamak tu tempat dah lama sak tak pegi

jangan terserempak siditu suah
kalau tak memang hari tak bertuah
kalau iyer pun janganlah gua muntah
pasal hati ni masih berpasrah

dan sekianlah blog ini
kalau tak paham jangan cekik diri
yang paham tolonglah abadi
kepada insan tang tak sadar diri ni

ok slamatzzzzzzzzzzz..

Leave a Reply

