my bush!

oh encik bush…gua tengok lu nya muka kebelakangan ni asik muram ajer. apasal iyer? kesian ko, sana sini ada berita trajedi. tu lah, dulu kan si abang kofi annan sama abang hans blix dah cakap jangan seran itu iraq, lu tak mau dengar. skarang ko nye pilihanraya dah nak dekat, polisi ko masih belum berjalan. skarang apa ko nak buat kat kempen kau? macam sleng kan. mesti ko tak ada jalan lain nak menyelesaikan masalah ko.

jadi apa gua nye orang dari singapura cik ah go go bagi ko bila dia lawat ko? ko tak bingit ke asik jenguk muka dia. ni skarang dah tiga kali dia gi holiday kat tempat ko. kalau lu adalah gua, gua akan menyoal diri..si lahabau ni asik nak jumpa aku ni apasal? dia nak selit daun ke? mentang2 lah FTA dah dimeterai, asik asik nak datang je. ntah sapa jemput dia pun tak tau.

jadi, gua ngah fikir apa lu ngah nak buat skarang. pilihanraya lagi 6 bulan beb…

+++

ahh..ni lah caranya bagaimana hip hop patut dijadikan.

gaya dan munasabah. tak banyak remeh-temeh dan tak ada publisiti yang tak tentu arah.

adrock, mca, mike d – you rawk!

+++

ah, sapa nak beli t-shirt nih? murah tau harga dia..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s