108392449693889546

ulasan:

database masih macam sundal. bugs sana bugs sini. sampai boleh mati. kenapalah microsoft nye benda tak bleh sama di atas sumer rangkaian?

jadi hari nih gua pun cuba jual gua nyah idea kat itu mat saleh tersesat. gua bilang dia, ah pakai benda nih memang bagus. dia pun tunduk kepala dia. mintak2 dia patuh kat gua nya cadangan. gua ada sangsi yang sidini memang sinis terhadap kebolehan gua. mungkin dia berasa marah pasal projek ni dia tidak dapat ambil.

“Whoa dude, this gonna look great on your CV.”

damn right it is doooooode. too bad yer not having it.

apa lagi eh?

oh pesanan kat awak. lain kali sebelum tidor, cuci kaki dulu. kalau tak nanti mimpi lagi. tak bagus tau untuk kesihatan mimpi2 macam tuh. ada kesan sampingan nanti.

dah tu ajer.

Leave a Reply

