fragile – handle with care

ok.

satu pengajaran dari semalam.

kalu nak angkat benda shisha tuh, angkat bayek bayek, kalu tak tercabut tuh benda.

maccow malu giler sak…

oh itu karpet diperbuat daripada bulu kambing eh bang? kambing apa agaknye eh. abang smalam tension bila tengok tu benda terjatuh, bukan arang yang dia nak bersihkan dulu tapi karpet yang dia selidik dahulu.

oh pagi tadi ibunda kejutkan gua.

“eh nah ko ada kad undangan. bila masa ko berkenalan ngan minah batu pahat?”

apa lagi gua pun buka ah itu surat. ngan tahi mata masih berkeliaran, gua pun membaca. oh dari cik doktor rupernyer. yang frustnyer, hari yang dia akan disandingi bertembung ngan hari kerja gue. apalah nasib gue. kalu ada apa apa plan nak gi berjumpa ngan beliau, mesti kena bertembung ngan hari kerja gue.

jadi gue rasa tak dapat ler pergi.

chet.

satu tahun.

dan berkembali..

hari ini telah ditabalkan ulang tahun pertama kibarnya kampungdusun. amboi, cepatnyah gua melihat. tidak sangka yang benda ni bleh dijulangkan sehingga setahun.

ini datang daripada seorang yang tidak suka menyambut perayaan ulangtahun. tapi senak juga di hati kerana benda ini telah mengubahkan pendirian gua sendiri.

dan berharapkanlah, ia tidak akan dibubarkan.

sekian.

riang ria bersama singer

wawasan untuk tahun ni:

jangan jadi ulat bulu buaya darat syiok sendiri.

nak tau apasal jadi macam begini?

ah itulah soalan emas hari ini!

jawab dengan betol dan anda akan memenangi HADIAH dari penaja kami.

(badrul hashim menghilangkan diri..)

+++

open secret from yesteryears – fuck, i look damn horrid. (help!)

108532907339685493

“I need breasts with brains. I don’t mean individual brains, obviously… I mean, not a brain each. You know, I like intelligent women, but you’ve got to draw the line somewhere… I think breast brains would be over-egging the woman pudding.”
jeff

oh, did i tell dju that mah kneecap is swollen?

*ouch*ouch*

108532026895362625

Nothing really matters,
Anyone can see,
Nothing really matters,nothing really matters to me

– freddie mercury

sweet tenderness of music
bliss the heavens of heavens
the pain is about to be cured
by an anthem of love..