EH? GOAL?!

gua tengok pasukan bola singapura ni eh macam kelakar sikit tau.

apasal?

pasal diaorang eh bila time lawan pasukan yang lemah2, yang takde glamer, diaorang eh main macam sial. bola kemana, badan ke mana, otak pun tak tau ke mana. macam tak ada insiprasi langsung. bih bila lawan ngan pasukan2 macam gini kan, diaorang punyerlah eksen kebabai eksen macam bleh menang. tapi dah banyak kali bila harapan diberikan kepada diaorang semua main macam siak.

tapi eh bila diaorang lawan ngan pasukan2 yang macam glamer, fuh, diaorang main macam kena sampuk.

apasal eh?

+++

oh by the way,
Happy April Fools

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s