107761352856555386

-phew-

lagi satu jam akan gua berambus dari ni tempat kerja. tadi nyaris2 mau sepak satu orang kat sini. adake patut kita ngah sibuk buat kerja dia tanya kita, “Are you doing work?” isyk isyk sidini. bila aku takde kerja nak spot, bila aku ada kerja pun nak spot jugak. abis tu si makcik cina sundal babi buat pasal plak ngan aku. dia tak happy pasal aku kena pergi dari satu pusat ke satu pusat. eh ah soh! lu mulut ah gua macam nak sumbat ngan pandikuti nyah buah ah. orangnyer tepi kain jangan masuk campur lah. macam puki buah laici sak. asik nak komen jer pasal kat orang. salah sikit nak tengking. salah sendiri tak nak mengaku. orang tau ah apa nak buat. macam ko ajer yang betol.

*rilekkan tension*

nasib ada ni benda. kalau tak ni monitor dah melayang kat kepala sundal ko.

Leave a Reply

