Jeng Jeng jeng

ah. apa aku buat niari?

a) kerja macam nak rak dari pagi sampai ke petang. mata sampai steam. otak sampai naik steaming. seluar terus terjadi steamer. tapi tidak mengapa. pasal dapat jugak makan itu eskrim potong. YUM.

b) gi klass agama kat darul arqam. datang lambat. dah lah tuh, muka dah macam kari ayam basi. DAH LAH TUH….kena duduk depaaaaaaaaaaaaannnnnnnn skali pasal krusi orang dah chope. DAN DAH LAH TUH……..buddy tak datang. dalam klass dengar uztaz tu ngah bersyarah, aku nyaris2 tertidor. pasal dah penat sangat. paling fedup skali bila time camni. mata dah tak bleh carry tak tak diwajibkan tidor. makin pening kepala gue.

dan..

c) seorang anggota ahli keluarga telah meninggal dunia. harapkan roh mu direstui Tuhan. skarang ibunda dan bapakanda di rumah kluarga. seluruh kaum puak dari melaka akan turun. ironisnyer, hanya peristiwa begini sajalah yang aku dapat menjumpa mereka. dah lama tidak bersua. masih lagi merasa suasana kecil berlarian di klebang….haiz…jikalau lah boleh diputar balik masa..

sekian.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s