“Abaaaaaaaaaaaannnnnnnnngggggg……”

tahun depan gua mau buat resolusi – “Budak-budak yang datang rumah kena pakai handcuff sama mulut sumer kena duct-tape oleh tuan rumah”

macam mana tak, serik gua kena diserang oleh diaorang. baru tadi 5 setan-setan kecik sampai saja kat rumah gua terus lari kat gua.

“aaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddddddd……arrrrrghhhhhhhhhhhhh!!!!” diaorang pekik.

salam belum, makan belum, masuk rumah jer diaorang terus serang gua. macam kat badan gua ni ada “target sign” yang letak ni logo – UNTUK DISERANG. dah lah tu seluruh masa diaorang kat rumah gua tak nak berganjak tempat. nak bebual ngan pakcik makcik tak bleh tenteram. ada yang tarik baju, ada yang tarik rambut, ada yang tarik jam gua. ada yang pekik sekuat-kuatnyer kat telinga gua. bleh jadi pekak gue. ntah apasal lah kalau ni budak-budak ada, gua kena jadi sasaran. macam jadi itu “punching bag”

haizz..nasib-nasib. skarang telinga gua ngah berdesing, badan sakit-sakit dan (horrors of horrors!) rumah berselerak macam kandang ayam.

😦

Leave a Reply

